Message and Market Trends
DOI:
https://doi.org/10.62343/cjss.2010.54Keywords:
Advertisement efficiency, Message construction, Market research, Consumer behavior, Buying behavior influencers, Audience perceptionAbstract
კომპანიათა უმეტესობა საკუთარი პროდუქტისა თუ მომსახურეობის პოპულარიზებას და მის შესახებ ინფორმაციის გავრცელებას კომუნიკაციის საშუალებით ახორციელებს. კომუნიკაცია კი უმეტეს შემთხვევებში რეკლამის სახით გვევლინება. იმისათვის, რომ რეკლამამ წარმატება მოუტანოს კომპანიას უამრავი თანხები იხარჯება, ბიუჯეტის უმეტესი ნაწილი სწორედ რეკლამისთვის არის გათვალისწინებული. სწორედ ამ მიზეზის გამო ჩემს სტატიაში წარმოდგენილი საკითხი იმ საშუალებებს ეხება და განიხილავს, რაც ეფექტიანი გზავნილის და, შესაბამისად, რეკლამის ჩამოყალიბებისთვისაა აუცილებელი და მნიშვნელოვანი.სტატიაში განსაკუთრებულად ხაზგასმულია საბაზრო ტენდენციების, სამიზნე სეგმენტისა და აუდიტორიის ძირითადი და არსებითი მისწრაფებების, დამოკიდებულებების, განწყობების გამოვლენის, მისი მუდმივი კვლევისა და ანალიზის როლი ეფექტური რეკლამისა და გზავნილის შემუშავებისთვის. ამ მიზნით განხორციელდა პირველ ეტაპზე, კონკრეტულად სამოსის სამომხმარებლო ბაზრის კვლევა, ხოლო მეორე ეტაპზე მოხდა კვლევის შედეგებზე დაყრდნობით, როგორც მთავარი გზავნილის განსაზღვრა, ისე რეკლამის შემუშავება და მისი სამიზნე აუდიტორიაზე გავლენის განსაზღვრა რაოდენობრი კვლევის საშუალებით.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Leli Bibilashvili
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
In case an article is accepted for publication it is allowed to combine the article with other research, to conduct new research on the article, or to make different arrangements on condition that the same license is used including commercial purposes.
As an author of an article published in the Caucasus Journal of Social Sciences, you retain the copyright of your article and you are free to reproduce and disseminate your work.