Message and Market Trends

Authors

  • Leli Bibilashvili The University of Georgia

DOI:

https://doi.org/10.62343/cjss.2010.54

Keywords:

Advertisement efficiency, Message construction, Market research, Consumer behavior, Buying behavior influencers, Audience perception

Abstract

კომპანიათა უმეტესობა საკუთარი პროდუქტისა თუ მომსახურეობის პოპულარიზებას და მის შესახებ ინფორმაციის გავრცელებას კომუნიკაციის საშუალებით ახორციელებს. კომუნიკაცია კი უმეტეს შემთხვევებში რეკლამის სახით გვევლინება. იმისათვის, რომ რეკლამამ წარმატება მოუტანოს კომპანიას უამრავი თანხები იხარჯება, ბიუჯეტის უმეტესი ნაწილი სწორედ რეკლამისთვის არის გათვალისწინებული. სწორედ ამ მიზეზის გამო ჩემს სტატიაში წარმოდგენილი საკითხი იმ საშუალებებს ეხება და განიხილავს, რაც ეფექტიანი გზავნილის და, შესაბამისად, რეკლამის ჩამოყალიბებისთვისაა აუცილებელი და მნიშვნელოვანი.სტატიაში განსაკუთრებულად ხაზგასმულია საბაზრო ტენდენციების, სამიზნე სეგმენტისა და აუდიტორიის ძირითადი და არსებითი მისწრაფებების, დამოკიდებულებების, განწყობების გამოვლენის, მისი მუდმივი კვლევისა და ანალიზის როლი ეფექტური რეკლამისა და გზავნილის შემუშავებისთვის. ამ მიზნით განხორციელდა პირველ ეტაპზე, კონკრეტულად სამოსის სამომხმარებლო ბაზრის კვლევა, ხოლო მეორე ეტაპზე მოხდა კვლევის შედეგებზე დაყრდნობით, როგორც მთავარი გზავნილის განსაზღვრა, ისე რეკლამის შემუშავება და მისი სამიზნე აუდიტორიაზე გავლენის განსაზღვრა რაოდენობრი კვლევის საშუალებით.

Downloads

Published

31.12.2010

How to Cite

Bibilashvili, L. (2010). Message and Market Trends. Caucasus Journal of Social Sciences, 3(1), 209–215. https://doi.org/10.62343/cjss.2010.54

Issue

Section

Research papers