Georgian Brands – Casually or Intentionally
DOI:
https://doi.org/10.62343/cjss.2012.104Keywords:
Brand Perception, Consumer Behavior, Market Positioning, Brand Differentiation, Communication Strategy, Environmental Branding, Brand LoyaltyAbstract
დღესდღეობით ბრენდს კომპანიების წარმატებასა და წარუმატებლობაში უმნიშვნელოვანესი ადგილი უჭირავს.
თუმცა, თითოეული წარმატებული ბრენდის მიღმა უამრავი შეცდომა დგას, ბრენდები ასე ადვილად და მარტივად არ
ყალიბდება. ბრენდის წარმატება სწორად დაგეგმილ სტრატეგიაზე და მის განხორციელებაზეა დამოკიდებული.
სტატია მიმოიხილავს ბრენდს, მისი განვითარებისა და მართვის თავისებურებებს და წარმოადგენს ქართულ
რეალობაში არსებულ ვითარებას ბრენდინგის თვალსაზრისით. კერძოდ, სტატიაში მოცემულია მტკნარი წყლის
ბრენდებად ქცევის ამხსნელი ფაქტორები. სტატიაში მოცემული ინფორმაცია თვისობრივ კვლევას ეფუძნება და ძირითადად ბრენდის პერსონიფიკაციის, პირველადი და მეორადი ასოციაციების შესწავლის შედეგად კონკრეტულ დასკვნებს გვთავაზობს. სტატიაში, ამასთანავე განხილულია ბრენდის რაციონალური შეფასებებიც. სტატიაში მოცემულია მცდელობა ხაზი გაესვას საქართველოში ბრენდინგისადმი სტრატეგიული მიდგომის საჭიროების განსაზღვრას, რადგან კვლევის საფუძველზე მკვეთრად იკვეთება, რომ საქართველოში ის ერთეული პროდუქტებიც კი, რომელიც ბრენდად იქცა სრულიად შემთხვევითი ფაქტორების წყალობით გადაიქცა ბრენდად და არა ინტენსიური მარკეტინგული თუ სტრატეგიულად
დაგეგმილი სწორი კომუნიკაციის შედეგად. ბრენდების, როგორც რაციონალური, ისე პერსონიფიცირებული
შეფასების დროს საკმაოდ ცხადი ხდება, რომ საკომუნიკაციო აქტივობები საკმაოდ სპონტანურ ხასიათს ატარებს.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Leli Bibilashvili
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
In case an article is accepted for publication it is allowed to combine the article with other research, to conduct new research on the article, or to make different arrangements on condition that the same license is used including commercial purposes.
As an author of an article published in the Caucasus Journal of Social Sciences, you retain the copyright of your article and you are free to reproduce and disseminate your work.