Responsibility Centers in Higher Education

Authors

  • Maia Amashukeli The University of Georgia

DOI:

https://doi.org/10.62343/cjss.2010.46

Keywords:

Total Quality Management (TQM), ISO certification, Educational quality assurance, Responsibility Center (RC)

Abstract

მოცემული სამუშაოს მიზანს წარმოადგენს უმაღლესი სასწავლო დაწესებულების მმართველობითი აღრიცხვის სისტემის შესაძლებლობების გამოვლენა პასუხისმგებლობების ცენტრების მიხედვით, უმაღლესი სასწავლო დაწესებულების იმ შიდა პროცესების სახით, რომლებიც უზრუნველყოფენ შემოთავაზებული საგანმანათლებლო მომსახურეობის ხარისხს.
უმაღლეს სასწავლო დაწესებულებაში მმართველობითი აღრიცხვა შეიძლება განვიხილოთ, როგორც მისი საინფორმაციო
სისტემის ნაწილი, რომელიც ქმნის შესაბამის ინფორმაციას და უზრუნველყოფს მართვის ყველა დონეს განათლების ხარისხის ამაღლებისაკენ მიმართული მმართველობითი გადაწყვეტილების მიღებას.
ხარისხის შემუშავებისას უმაღლესმა სასწავლო დაწესებულებამ, პასუხისმგებლობის ცენტრების ფუნქციების შესრულების
ხარისხის მართვის ინსტრუმენტის სახით, უნდა გამოიყენოს ფუნქციონალურ ღირებულებითი ანალიზი. ძირითადი ადაპტა-
ციური სტრატეგია „მაქსიმალური ხარისხი“ შეიძლება გამოყენებული იქნას მხოლოდ პასუხისმგებლობის ყველა ცენტრის ფუნქციების ხარისხიანი შესრულების პირობით, რომლის მონიტორინგსაც ხარისხის მენეჯმენტის სისტემა უნდა უზრუნველყოფდეს.

Downloads

Published

31.12.2010

How to Cite

Amashukeli, M. (2010). Responsibility Centers in Higher Education. Caucasus Journal of Social Sciences, 3(1), 133–140. https://doi.org/10.62343/cjss.2010.46

Issue

Section

Research papers