Responsibility Centers in Higher Education
DOI:
https://doi.org/10.62343/cjss.2010.46Keywords:
Total Quality Management (TQM), ISO certification, Educational quality assurance, Responsibility Center (RC)Abstract
მოცემული სამუშაოს მიზანს წარმოადგენს უმაღლესი სასწავლო დაწესებულების მმართველობითი აღრიცხვის სისტემის შესაძლებლობების გამოვლენა პასუხისმგებლობების ცენტრების მიხედვით, უმაღლესი სასწავლო დაწესებულების იმ შიდა პროცესების სახით, რომლებიც უზრუნველყოფენ შემოთავაზებული საგანმანათლებლო მომსახურეობის ხარისხს.
უმაღლეს სასწავლო დაწესებულებაში მმართველობითი აღრიცხვა შეიძლება განვიხილოთ, როგორც მისი საინფორმაციო
სისტემის ნაწილი, რომელიც ქმნის შესაბამის ინფორმაციას და უზრუნველყოფს მართვის ყველა დონეს განათლების ხარისხის ამაღლებისაკენ მიმართული მმართველობითი გადაწყვეტილების მიღებას.
ხარისხის შემუშავებისას უმაღლესმა სასწავლო დაწესებულებამ, პასუხისმგებლობის ცენტრების ფუნქციების შესრულების
ხარისხის მართვის ინსტრუმენტის სახით, უნდა გამოიყენოს ფუნქციონალურ ღირებულებითი ანალიზი. ძირითადი ადაპტა-
ციური სტრატეგია „მაქსიმალური ხარისხი“ შეიძლება გამოყენებული იქნას მხოლოდ პასუხისმგებლობის ყველა ცენტრის ფუნქციების ხარისხიანი შესრულების პირობით, რომლის მონიტორინგსაც ხარისხის მენეჯმენტის სისტემა უნდა უზრუნველყოფდეს.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Maia Amashukeli
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
In case an article is accepted for publication it is allowed to combine the article with other research, to conduct new research on the article, or to make different arrangements on condition that the same license is used including commercial purposes.
As an author of an article published in the Caucasus Journal of Social Sciences, you retain the copyright of your article and you are free to reproduce and disseminate your work.