Political Exploitation of Georgian Identity in Contemporary Song
DOI:
https://doi.org/10.62343/cjss.2010.41Keywords:
Georgian artists, Music and politics, Patriotism and national identity, Anti-Russian sentiment in music, Eurovision controversyAbstract
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოს მოსახლეობის ეთნიკური იდენტობის განსაზღვრისას რეგიონული კუთვნილება მათთვის მნიშვნელობის მქონეა, შეიმჩნევა ქართველ ერთან, როგორც ერთ მთლიანობასთან გაიგივების ტენდენცია. დაახლოების სწრაფვა ერში შესაძლოა გამოწვეული იყოს სხვადასხვა ისტორიული, პოლიტიკური და სოციალური გარემოებებით. საქართველოსა და მის ორ რეგიონს, აფხაზეთსა და სამხრეთ ოსეთს შორის კონფლიქტის გამომწვევი ერთ-
ერთი მიზეზი, შესაძლოა სათავეს იღებდეს როგორც სახელმწიფო რიტორიკიდან, ასევე ხელოვნების მოღვაწეთა ერთგვარი კულტურული “კონტრიბუციიდან”. განვლილი წლების მანძილზე მუსიკოსები უმღერდნენ საქართველოს, როგორც ერს და განსაკუთრებულ ყურადღებას სწორედ ქვეყნის ერთიანობაზე ამახვილებდნენ. 2008 წლის აგვისტოს ომმა რამდენიმე ცვლილება განაპირობა ქვეყანაში. ჩემს სტატიაში ეს ცვლილებები განხილული იქნება ტრანსფორმაციამდე და მისი შემდგომი პერიოდის მუსიკალური მონაცემების მიხედვით, იდენტობაზე როგორც რიტორიკის, ასევე პოზიციონირების გავლენის თვალსაზრისით.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Katharina Stadler
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
In case an article is accepted for publication it is allowed to combine the article with other research, to conduct new research on the article, or to make different arrangements on condition that the same license is used including commercial purposes.
As an author of an article published in the Caucasus Journal of Social Sciences, you retain the copyright of your article and you are free to reproduce and disseminate your work.