Cultural Tourism Development Perspectives in Georgian Museums
DOI:
https://doi.org/10.62343/cjss.2011.77Keywords:
Cultural Tourism, Museum Infrastructure, Visitor Experience, Marketing Strategies, Heritage Conservation, Touristic Itinerary, Intercultural DialogueAbstract
კულტურული ტურიზმი განეკუთვნება ტურიზმის ინდუსტრიის ერთ-ერთ უმთავრეს ქვეჯგუფს, რომლის კონცეფტი მრავალ
ასპექტს მოიცავს: მოყოლებული კულტურული მემკვიდრეობის თანამედროვე ფილოსოფიიდან, დამთავრებული ტურისტული ბაზრის ფინანსური მოგებით. ზოგადად, არსებულ განმარტებათა თანახმად კულტურული ტურიზმი დაკავშირებულია ამა თუ იმ ქვეყნის, ან რეგიონის კულტურასთან, ტურისტებისთვის წარმოადგენს მსოფლიო კულტურის უკიდეგანო შრეების გაცნობის ყველაზე უშუალო შესაძლებლობას და თანამედროვე ბაზრის ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად მზარდი და პოპულარული სეგმენტია მსოფლიოში. კულტურული ტურიზმი მოიცავს ტურიზმის ყველა იმ მიმართულებას, რაც დაკავშირებულია ერის ისტორიის, კულტურის, ეთნოგრაფიის, მატერიალური და სულიერი მემკვიდრეობის პოპულარიზაციასთან; და ბუნებრივია, აქედან გამომდინარე, ტურიზმის ინდუსტრიის საკვანძო პარტნიორია მუზეუმი, რომელშიც დაცულია ისტორიისა და კულტურის ვიზუალური თუ სხვა საშუალებები, რაც ტურისტთა მოზიდვის ერთ-ერთ მძლავრ ინსტრუმენტს წარმოადგენს.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Lana Karaia
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
In case an article is accepted for publication it is allowed to combine the article with other research, to conduct new research on the article, or to make different arrangements on condition that the same license is used including commercial purposes.
As an author of an article published in the Caucasus Journal of Social Sciences, you retain the copyright of your article and you are free to reproduce and disseminate your work.