Cultural Heritage and Pupils’ Tourism

Authors

  • Tamar Gogoladze Gori Teaching University
  • Ephemia Kharadze Ivane Javakhishvili Tbilisi State University

DOI:

https://doi.org/10.62343/cjss.2011.68

Keywords:

Cultural Heritage Defense, Museum Pedagogy, Educational Initiatives, Pupils' Tourism, Curriculum Integration

Abstract

კულტურული მემკვიდრეობა ერის საუნჯეა და მისი დაცვა გულისხმობს მომავალ თაობაში უპირველესად, კულტურული
მემკვიდრეობის დაცვის უნარ-ჩვევების, შემდგომში კი მათი ტურიზმის განვითარებასაც. საგულისხმოა, რომ დაახლოებით
100 წლის წინ საფუძველი ჩაეყარა ე.წ. „სამუზეუმო პედაგოგიკას“, რომლის ერთ-ერთ ძირითად მეთოდოლოგიურ საშუალებად მიჩნეულია ინტერაქტიულობა. ტურიზმის ამ სფერომ ხელი შეუწყო მუზეუმისა და სკოლის დაკავშირებას, მოზარდებში ეროვნული იდეოლოგიის ფორმირების ხელშეწყობას, ტრადიციული კულტურული მემკვიდრეობის პოპულარიზაციას. „სამუზეუმო პედაგოგიკა“ მოსწავლეთა ტურიზმის სასწავლო-შემეცნებითი პროცესის მხოლოდ ერთი მომენტია. აღსანიშნავია,რომ ტურისტული ბიზნესის განვითარებამ, მისი მარკეტინგის სრულყოფამ რამდენადმე შეუწყო ხელი მოსწავლეთა ტურიზმის განვითარებასაც, მაგრამ ეს არაა საკმარისი სადღეისოდ. აღნიშნული საკითხებიდან გამომდინარე, აუცილებელია მოსწავლეთა ტურიზმის განვითარებაზე დაფიქსირება, მისი სწორი მარკეტინგი და რეკლამირება, რაც სამომავლოდ საწინდარია როგორც კულტურული მემკვიდრეობის დაცვის, ასევე, საზოგადოდ, მოსწავლეთა ტურიზმის განვითარებისა საქართველოში.

Downloads

Published

31.12.2011

How to Cite

Gogoladze, T., & Kharadze, E. (2011). Cultural Heritage and Pupils’ Tourism. Caucasus Journal of Social Sciences, 4(1), 112–115. https://doi.org/10.62343/cjss.2011.68

Issue

Section

Research papers