Cultural Heritage and Pupils’ Tourism
DOI:
https://doi.org/10.62343/cjss.2011.68Keywords:
Cultural Heritage Defense, Museum Pedagogy, Educational Initiatives, Pupils' Tourism, Curriculum IntegrationAbstract
კულტურული მემკვიდრეობა ერის საუნჯეა და მისი დაცვა გულისხმობს მომავალ თაობაში უპირველესად, კულტურული
მემკვიდრეობის დაცვის უნარ-ჩვევების, შემდგომში კი მათი ტურიზმის განვითარებასაც. საგულისხმოა, რომ დაახლოებით
100 წლის წინ საფუძველი ჩაეყარა ე.წ. „სამუზეუმო პედაგოგიკას“, რომლის ერთ-ერთ ძირითად მეთოდოლოგიურ საშუალებად მიჩნეულია ინტერაქტიულობა. ტურიზმის ამ სფერომ ხელი შეუწყო მუზეუმისა და სკოლის დაკავშირებას, მოზარდებში ეროვნული იდეოლოგიის ფორმირების ხელშეწყობას, ტრადიციული კულტურული მემკვიდრეობის პოპულარიზაციას. „სამუზეუმო პედაგოგიკა“ მოსწავლეთა ტურიზმის სასწავლო-შემეცნებითი პროცესის მხოლოდ ერთი მომენტია. აღსანიშნავია,რომ ტურისტული ბიზნესის განვითარებამ, მისი მარკეტინგის სრულყოფამ რამდენადმე შეუწყო ხელი მოსწავლეთა ტურიზმის განვითარებასაც, მაგრამ ეს არაა საკმარისი სადღეისოდ. აღნიშნული საკითხებიდან გამომდინარე, აუცილებელია მოსწავლეთა ტურიზმის განვითარებაზე დაფიქსირება, მისი სწორი მარკეტინგი და რეკლამირება, რაც სამომავლოდ საწინდარია როგორც კულტურული მემკვიდრეობის დაცვის, ასევე, საზოგადოდ, მოსწავლეთა ტურიზმის განვითარებისა საქართველოში.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Tamar Gogoladze, Ephemia Kharadze
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
In case an article is accepted for publication it is allowed to combine the article with other research, to conduct new research on the article, or to make different arrangements on condition that the same license is used including commercial purposes.
As an author of an article published in the Caucasus Journal of Social Sciences, you retain the copyright of your article and you are free to reproduce and disseminate your work.